Söndag

Kommer inte ihåg om det hänt mer speciellt i veckan, men den har varit bra iaf. Har varit på flera promenader utomhus och på Friskis igen i fredags, och njutit av att kunna schemalägga YouTube-klipp :D Och faster är ju här också och så.
 
Igår tänkte jag att jag skulle testa ett spel jag råkat köpa (det medföljde i ett så kallat "bundle" vilket innebär att man kan köpa en samling av förvalda spel för mycket lägre pris än spelen normalt kostar). Jag köpte bundle:et för de fantasy RPG spel som fanns i det, och fick då med mig några skjut- och gangsterspel så att säga. Bland annat två spel från spelserien "Saints Row", nämligen Saints Row 2 och Saint Row: The Third (Saints Row 3) med en del extramateriel. Det är visst en stor spelserie, men jag hade aldrig hört talas om det för typ två månader sedan. Mina kära manliga YouTube-kolleger som introducerade mig till namnet. Jag har varit anti att spela, men blev ombedd att testa när jag ändå äger spelen och de är ganska stora och populära och sådär och jag vill ju ändå in lite i spelbranschen så jag borde väl ha koll antar jag. Så jag började igår spela lite Saints Row 3. Aldrig någonsin spelat ett sånt gangster-skjut-spel förut. Tyvärr var jag bättre än väntat och det var lite roligt... Tredjepersonsvy iaf gudskelov. Mest gillar jag det nog för att man är automatiskt bossen för ligan förstås, de har attityd och roliga personligheter (och inte direkt överdrivet vårdat språk, dock ser jag inte det som en fördel, men jag antar att det ska vara realistiskt typ) och man kan designa och styla sin huvudpersonsgubbe hur man vill typ. Nästan lite Sims över det hela när det gäller att utforma ansikte och kropp och så, blev förvånad över hur mycket man kunde göra, och sen finns det massor av kläder och skumma outfits och grejs man kan hålla på med. Är fett nöjd med min gubbe faktiskt, hon ser typ ut som jag brukar designa mina "coola" karaktärer i huvudet. Lite den klädstilen iaf. (Man kan flyga runt på en kvast i spelet också. Eller jag kan iaf eftersom jag har massa tillägg, haha)
 
 
 
Men berätta inte för någon att jag spelar SR3. Jag gillar egentligen inte spelet, så det är jättehemligt, hehe...
 
 
Annars är det två veckor kvar till skolan börjar nu, med det jättefint planerade schemat fullt av dubbelbokningar och annat skoj. Wie! :D Första kursen har kurskod INTE, haha. Åh, dålig humor, men det är ju faktiskt lite roligt.


Anteckningsanmärkningar


Anmärk på anteckningen här:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Anteckningsanmärkning:

Trackback
RSS 2.0