Varm torsdag

Gick upp klockan 10 idag för att gå till mormor och hänta saker att lämna tillbaka: böcker till biblioteket och lite EKG utrustning till sjukhuset. Det gick väldigt bra och smidigt alltsammans, men det var VÄLDIGT varmt och soligt ute, usch. Handlade lite mat på vägen hem.
 
Var trött i benen hela vägen dit och hem MEN jag tränade ändå sedan på maskinen i mappas rum framför tv:n med Planet Earth på i en timme. Känns bra!
 
Provade Arlas mjukglass grej som man ska vispa och sen ställa i frysen och grejs. Inget speciellt i min mening. Jordgubbarna jag köpte var betydligt roligare. Har dock en så kallad "brain freeze" nu tor jag efter glassen. Gör ganska ont faktiskt, inget roligt alls. Usch. :(


Anteckningsanmärkningar


Anmärk på anteckningen här:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Anteckningsanmärkning:

Trackback
RSS 2.0