Trött

Inget UDK idag, och hinner inte läsa så mycket som jag tänkt heller. Tid gick åt till att plötsligt åka med mamma till Täby C, men nu har jag iaf (kanske) nya träningsskor som jag ska prova lite till hemma och så. Mina gamla är ju nästan 6 år gamla och håller långsamt på att falla sönder, haha. De nya (om vi nu behåller dem) är svarta och rosa och känns lite mindre klumpiga. :)

Sen vart det Friskis, som visade sig vara 15:30 fast det på nätet fortfarande står 15:00. Märkte där att jag inte har någon energi alls kvar, troligen efter gårdagen som var lång och mycket med max 6h sömn natten till den. Och morbror kommer på middag vid sex, så det är lixom ingen ork eller mycket tid kvar till nånting idag. Så jag sitter väl och fixar med nätet och Dragonica/Sevencore och så. :) ;P


Anteckningsanmärkningar
Mlölis

Sv: Tack!! ^.^

2012-09-08 @ 18:38:06
URL: http://danslycka.blogg.se/


Anmärk på anteckningen här:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Anteckningsanmärkning:

Trackback
RSS 2.0